Časté otázky

Ostatní dotazy směřujte na kontaktní e-mail anticovidshop@dfpartner.cz.

  • Kdy mi bude objednávka doručena?
    • Objednávky doručujeme v nejkratším možném termínu, obvykle do dvou pracovních dnů od zaplacení. Jde o orientační termín, přesný termín nelze zaručit z důvodu velké poptávky o uvedený dezinfekční přípravek.
  • Nemohu si objednat.
    • Objednat zboží lze až po vytvoření registrace a následné autorizaci ze strany e-shopu.
  • Jak dlouho budu čekat na autorizaci?
    • Autorizaci provádíme v nejkratším možném termínu v řádech hodin. O autorizaci budete informováni e-mailem. Registrace jsou vyřizovány postupně a není možné registraci nijak urychlit.
  • Lze vystavit zálohovou fakturu?
    • Bohužel nelze. Je možná pouze on-line platba kartou nebo platba on-line okamžitým převodem. Pokud se vám nepodaří zaplatit, kontaktujte nás na e-mailu anticovidshop@dfpartner.cz, ve výjimečných případech umožňujeme po dohodě platbu standardním bankovním převodem.
  • Nepřišla mi faktura za provedenou objednávku a platbu.
    • Faktura bude doručena až společně se zbožím.
  • Přišlo mi zboží, ale při převzetí mi nebyla předána faktura.
  • Mohu změnit doručovací adresu?
    • Doručovací adresu lze zadat před samotným dokončením objednávky. Pokud již byla objednávka zaplacena, doručovací adresu měnit nelze.
  • Jaké má Anti-COVID a PROFEX Anti-COVID složení?
    • Složení přípravku naleznete v bezpečnostním listu, který je ke stažení u každého produktu nebo v zápatí titulní strany e-shopu.
  • Jak se Anti-COVID a PROFEX Anti-COVID používá?
    • Návod na použití naleznete v detailním náhledu u každého produktu.
    • Pečlivě volte povrchy, které budete dezinfekcí ošetřovat. Je nutné počítat s vysokým obsahem lihu v produktu a dle toho i přistupovat k volbě ošetřovaných povrchů. Dezinfekci naneste na hadřík a nejdříve ošetřete malou část povrchu k ověření, že povrch nebude poškozen. Dle výsledku následně pokračujete dále.

  • Mohu nakoupit za méně? Proč máte nastavenu minimální hranici objednávky?
    • Bohužel nelze. Důvody nastavení limitu objednávky jsme shrnuli na titulní straně e-shopu.
  • Kdy bude k dispozici zboží, které nyní nelze přidat do košíku a objednat?
    • Sledujte naše webové stránky. Můžete si také na detailu produktu zapnout volbu "Sledovat". Poté, co bude zboží k dispozici, vám bude doručen automatický e-mail.